HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

torsdag, november 22, 2007

om mig

idag är det torsdag och jag har legat ner bäddad sen igår em.
Jag jobbade till 14.00 skulle ha gått på igen kl 17.00 men så blev det inte.
Har fått en sju helsikes förkylning och den är inte kul.
Skulle ha varit på kommunal festen i morron kväll oxå men den får jag nog avstå från så som jag känner mig idag.
Näsan riner, ögonen rinner och halsont ,,Nä tack tror jag blir i soffan *S*

Svärdottern har ej haft någon framgång just nu med värk arbete så hon är hemma och mår jätte bra, jag själv sitter på nålar och bara väntar och väntar för nu börjar det dra ihop sig *S*

Det har varit ett ganska så grått och tråkigt väder här idag.

Nu ska jag bädda ner mig igen på soffan.
Kram alla

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter ju inte alls kul för dig. Synd att inte få vara med på festen, det skulle nog pigggat upp lite i det trista väder som nu är. Hoppas att du kryar på dig snart.
Kram från smeden!

Anonym sa...

Vad tar du vägen med din nya blogg?
Undfrar smeden! kram du Skåning!

Anonym sa...

Vad tar du vägen med din nya blogg?
Undfrar smeden! kram du Skåning!

Anonym sa...

Okey.... nu är det nedräkning iaf, ska vi säga 5 dagar till? Såååå idag säger jag 5...

Anonym sa...

4..............

Anonym sa...

Hej vännen..
Ja idag ska jag inte försöka smyga.
Ingen bebis än?? Suck.. Vi som skulle ha dom på samma dag..hihi.
Hoppas allt är väl med er.
Sköt om dig, vi hörs.
Kloppetiklopp.....

KINA

Anonym sa...

Hej smen
Jag är här men det tar lite tid med Bloggen. Jobbar mycket just nu *S*

Anonym sa...

Trolltyget
Nu kan vi sluta med nedräkningen
du har ju fyllat .... hehehehehehe

TROLLET sa...

Hej Kina
Nä du inget barnbarn ännu
Nu tycker jag att nålarna som man går på gör mer och mer ont *S*
Hoppas verkligen att det snart kommer ...Det är ju första barnet för dom så det tar väl ett tag till kan jag tänka mig *S*