HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

tisdag, november 13, 2007

Jippi....

Jag blir snart Farmor...

Så det firar jag med att starta denna blogg.
Här är du välkommen att dela min glädje, förväntan och bilder från farmor-skapet.
I övrigt kommer jag visa bilder från mitt hem och mina hobbys bestående av broderi, dockor, gammla ting, amerikanska bilar, trädgård m.m

Hoppas vi ses

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och Välkommen... Trollet.
Klart jag vill dela detta med dej.
Lycka till med bloggandet...
Pöööööööööööööööösssssssss

Anonym sa...

Tittut....

Gissa vem....
Kul att få följa det här.

hmmm.. kan man inte välja
färg på texten här...*S*

Anonym sa...

Och så söta dom är... första gången jag får se den store på ett ordentligt foto, inte bara i miniformat

Pööööööööööööööööööössssssss