HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

torsdag, december 06, 2007

jippi

Jaha nu börjar det närma sig JUL!!!!!!!
Inget barnbarn ännu hm..... Bara går här och väntar och väntar men den där lilla "knotten eller "pricken " trivs tydligen väldigt bra i sin mammas mage *S*


Nåja jag har i alla fal fått börjat lite med min jul-pyntning här hemma. Jag brukar alltid vara tidigt med men i år blir det nog väldigt sent innan jag blir klar *S* Jobbar ju en hel del just nu.
Tomtelandet är näst in till klart ( ska ta en bild på det ), tomtarna i bolhyllan är på plats och stakarna i fönstret har kommit upp inte mycket mer. Idag ska jag försöka få upp lite till

Inga kommentarer: