HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

söndag, november 18, 2007

Jippi

Så var det Söndag och inget nytt på barnbarns fronten.
Fick tag på min son idag men det har ej hänt något ännu *S*

Igår fick jag hoppa in på jobb redan 13.30, skulle ej gå på förrän kl 16.30.
Den som skulle komma kl 12.00 kom aldrig så jag fick jobba för två *S* fast det gick bra men oj vad trött jag var när jag kom hem.
Sen var det upp kl 6 i morse igen för jag skulle gå på kl 7.30 till 11.30 nu är jag hemma ett par timmar sen börjar jag igen kl 17 till 21

Det blir min helg det *S*

Man hinner ej med det man vill när man jobbar en sånn helg som denna men jag ska försöka och brodera lite i morron kväll( för då är jag ledig) Vill ju ha klar min tavla nu som jag hållt på med så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en fågel som kom flygande och kvittrade: "Nettan har gjort en ny blogg, Nettan har gjort en ny blogg!"
Måste ju gå och titta efter. Den var ju trevlig så välkommen med den. Här får du en välkomsthälsning från Smeden! Brukar också ge en kram när det går för sig!