HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

tisdag, november 20, 2007

Lite om mig

När mina barn var 6 år resp 2 år gick min älskade mamma hastigt bort.
Det var ett hårt slag för mig.

Min mamma flyttade ner hit till Skåne när jag väntade min andra son. Så mina barn hann träffa sin mormor och min mamma hann träffa sina första barnbarn.

Det är nu många år sedan min mamma gick bort men än idag kan jag få för mig att ta upp telefonen och ringa mamma. Hinner dock ej slå siffrorna.

Jag trivs bra med mitt liv. Har en underbar sambo, 2 underbara söner, 2 underbara bonus barn.
Har massor av vänner i hela Sverige. Mina 2 underbara katter, ett trevlig jobb med fina rbets kamrater.

Har en massa olika hobbies. Jag & sambon harn gemensam hobbies och det är jänkebilar.
Vi ha en Cadillac de ville cab -68 .

Sen tycker jag om att brodera, vara ute i naturen ( både cykla och promener), baka, laga mat, trädgården är ett av mina stor inessen.

Inga kommentarer: