HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

söndag, december 09, 2007

Äntligen

Idag är det den 9/12-07 och dom nyblivna föräldrarna och det lilla barnbarnet har idag kommit hem från BB.
Dom kom hem ganska så sent så jag har ännu ej fått träffa det lilla knytet.
Men nu hoppas jag ej att det hinner gå så många dagar innan mamman är så pass frisk och utvilad att jag får komma och träffa lillan.

Idag har jag fått upp resten av julpyntet och fått bakat lite lussebullar *S* så nu är det bara julgranen kvar.
Vi hann även med 2 st julmarknader innan på dagen, ganska så kul. Fick köpt 1 tomte ( en annan av mina hobbies) Så det har hunnit bli 4 tomtar i år *S*.

Har varit ledig i helgen från jobbet men i morgon kväll är det dags igen .

6 kommentarer:

Anonym sa...

Var är bilden på tomtarna? vill ju se dom jö...

Skönt att höra att alla tre är hemkomna och har det bra... ge lillan en liten puss precis vid näsroten från mej

Anonym sa...

Neeeeettan, vad har hänt, ring mej. Fast imorgon är jag inte hemma så mycket, men tisdag ekker imorgon em. Pööööööööööööössssssss

Anonym sa...

heeeeeeeeeeeeeeej
inget har hänt
jag jobbar i morron ja hela veckan men vi tar det sen *S*
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Anonym sa...

I dag har det blivit dan före dan och jag kommer för att önska dig en glädjefull jul och ett riktigt gott nytt år!

Anonym sa...

Änn en gång ska jag försöka att komma in med en kommentar.
Det blir en önskan för dig och din familj om en trevlig avslutning på 2007 och ett riktigt Gott Nytt År 2008.

Anonym sa...

Tittar in så här på nattkröken och önskar dig god fortsättning på det nya året och till ditt söta lilla barnbarn.
Med en önskan om ett lyckligt fortsatt år får dig och de dina!