HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

torsdag, december 06, 2007

Äntligen

Äntligen har jag blivit FARMOR.
Det kom en liten prinsessa den 6/12-07 kl 06.19 som vägde 4370g och var 49 cm

Som jag har väntat på detta lilla knyte.
Jag kommer dock ej att åka upp till BB för att hälsa på den lilla och hennes föräldrar utan jag väntar till dom kommer hem, för idag behöver dom ej vara på BB så länge utan troligtvis kommer dom hem i morgon så jag åker dit till helgen.

Nu kan jag börja skriva mer här på bloggen nu när det lilla knytet har kommit till världen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den största mjukaste farmorkramen till dej... idag. Du får läggga ut en bild här för dom hänger inte med dina mail

TROLLET sa...

Tack för det trolltyget
Bilden är på plats*S*

Anonym sa...

Sitter här och försöker se mej mätt på lilla underverket (det går bara inte) så söt, och så närvarande och pigg i blicken denna lilla prinsessa är. Dumt att jag inte behöll bilden för mej själv *ler* Pussa henne på vänstra ögonbrynet från mej när du träffar henne.

TROLLET sa...

jag har tagit bort bilden på mitt lilla barnbarn iom att "svärdottern" och sonen ej låter mig ha en bild här inne på henne