HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

måndag, februari 13, 2012

Nu är Lucky hos oss igen


Jaha så blev vi hundvakter igen .....Lucky ska vara hos oss i 2 ve3ckor han kom i fredags och åker hem runt den 26-2 :-) Kul kan man tycka men ja både och ....Diva är väl snart till att löpa sin första gång så det är lite problem just nu men men har man lovat så har man .......Diva har vi varit klippt oxå :-) fin blev hon....

Psykiatri pluggandet har oxå kommit igång SKIT KUL men oj vad jobbigt ämne men skam den som ger sig ;-))) jag SKA klara det ....
Snö har vi oxå fått ;-(( mindre kul iof men hundarna gillar det

Nu bli det inte mer för denna gången
Ha det vännerna mina

Inga kommentarer: