HEJ!!!!!

Välkommen till min blogg som mest handlar om mig, mina funderingar och tankar runt familj och arbete. Men också om mina intressen trädgården, blommor och lite annat.

onsdag, december 21, 2011

HMMM

Nu är det 4 år sedan bråket med min sk"svärdotter" satte igång och idag sitter jag här och tänker ...Tänk mitt första barnbarn blev 4 år i år och Tänker va jag har ett barnbarn till som blir 2 år nästa månad???!!!!!! Undra hur dom ser ut, vad tycker dom om, vem liknar dom??? Går dom på dagis eller vad!!!! Det enda jag vet är att dom flyttat från byn ut till landet men det var ej dom sa berättade det utan min andra goe son.
Skulkden som sonen är skyldig till dödsboet är ännu ej betalt ,,,hm ,,,konstigt att dom bara VÅGAR skita i det, det kommer till slut att hamn a hos kronofogden och då tja då åker väl huset för dom och ja...ja gråter nog inte ....jo kanske inombords men inte utåt iaf. Tänk att de tär 4 år sedan vi talades vid jag och min först födde ...Inte klokt att man kan vara så LÅNGSINT egentligen eller har jag fel nu...Fast ALLT VAR JU MITT FEL SÅ ........ Nä tur man har sin andra son och Farmors Guldklimp där och i år ska vi fira jul med dom ska bli såååååååååååååååååå kul så ...Vad hade jag gjort utan min älskade son :-))))))och hans underbar sambo och ja deras finaste älskade lilla prinsessa som jag lyckligtvis är FARMOR till och jag FÅR LOV ATT VARA FARMOR...När det passar mig eller när det passar sonen och hans sambo, Jag behöver inte precis tjata om att få träffa henne ;-) Hon är mitt allt lilla hjärtat .........

Inga kommentarer: